FAQ

Najczęściej zadawane pytania

 

Jak wygląda proces składania zamówienia?

Nie musisz być zarejestrowanym użytkownikiem naszego sklepu, aby złożyć zamówienie. Możesz to zrobić bez dokonania rejestracji, po zapoznaniu się z regulaminem sklepu i jego akceptacji. Rejestracja następuje poprzez wypełnienie i zaakceptowanie formularza rejestracyjnego znajdującego się na stronie. Aby móc się zarejestrować w Labwell musisz wyrazić zgodę na treść regulaminu oraz podać dane osobowe oznaczone jako obowiązkowe.

Składanie zamówienia w Labwell krok po kroku:

  1. Po wyborze produktu i ilości sztuk, kliknij przycisk „Dodaj do koszyka”, aby dodać artykuł do zamówienia.
  2. Po dodaniu produktu do koszyka, kliknij ikonę koszyka, znajdującą się w prawym górnym rogu.
  3. Kliknij przycisk „Zamawiam”. Następnie możesz się zarejestrować, zalogować lub zamówić wybrany produkt bez rejestracji.
  4. Zaakceptuj zamówienie.
  5. Uzupełnij swoje dane kontaktowe.
  6. Zaakceptuj regulamin i złóż zamówienie.
  7. Dokonaj płatności przez stronę pośrednika płatności Blue Media, wybierając jedną z kilku dostępnych opcji.
  8. Od tej pory otrzymasz na swój adres e-mail wiadomości o statusie realizacji zamówienia.

Jak pakujemy przesyłki?

Wszystkie produkty w Labwell są starannie pakowane i zabezpieczane, tak abyś otrzymał je w świetnym stanie. Przykładamy dużą wagę do tego procesu. Jeśli mimo wszystko przesyłka dotrze do Ciebie uszkodzona, spisz protokół reklamacyjny w obecności kuriera. Jeśli masz taką możliwość, zrób zdjęcia uszkodzonej paczce i wyślij na adres shop@labwell.pl.

Jak mogę złożyć reklamację?

Każdego dnia wkładamy całe serce w to, aby produkty Labwell spełniały Twoje oczekiwania.Jednak jeśli zdarzy się sytuacja, że otrzymany produkt będzie uszkodzony lub nieodpowiedni, możesz go zareklamować w ciągu 14 dni od daty zakupu. Jeśli będziemy posiadać w asortymencie ten sam produkt, wyślemy Ci go po pozytywnym rozpatrzeniu Twojej reklamacji. Natomiast jeśli nie będzie dostępny w naszym magazynie - zwrócimy Ci pieniądze. Środki zwrócimy tą samą formą płatności, jaką otrzymaliśmy wpłatę od Ciebie.

Kiedy otrzymam zamówione produkty?

Na całkowity czas realizacji zamówienia składa się czas potrzebny na przygotowanie zamówienia do wysyłki oraz czas dostawy. Dokładamy wszelkich starań, aby zamówienia dotarły do Ciebie najszybciej jak to możliwe. Zamówienia przygotowujemy i wysyłamy zwykle w ciągu 48h, a czas dostawy uzależniony jest od przewoźnika. Transport kurierem (DPD, DHL, Inpost) oraz Paczkomatów Inpost zazwyczaj trwa około 24 godzin od momentu wysłania przesyłki. W przypadku płatności przelewem termin realizacji zamówienia wydłuża się o czas zaksięgowania przelewu na naszym koncie. Status zamówienia możesz sprawdzić logując się na konto klienta Labwell. Pamiętaj, że czas realizacji i dostawy zamówień nie obejmuje sobót, niedziel oraz dni świątecznych.

Jak i kiedy mogę zapłacić za zamówienie?

W Labwell za zamówienie możesz zapłacić poprzez kilka metod płatności. Przesyłkę możesz opłacić już w momencie składania zamówienia w systemie płatności Blue Media wybierając jedną z opcji:

  • Płatność kartą  – szybka płatność kartą za pośrednictwem systemu BlueMedia. Za zakupy można płacić tymi samymi kartami - kredytowymi i debetowymi (tzw. bankomatowymi), co w sklepach stacjonarnych
  • Przelew bankowy – płatność tradycyjnym przelewem bankowym na otrzymany w potwierdzeniu zamówienia numer konta
  • Google Pay - szybkie płatności bez konieczności podawania danych. Google Pay nie udostępnia numeru Twojej karty
  • Apple Pay - wygodna, błyskawiczna i bezpieczna płatność dla użytkowników urządzeń Apple takich jak np. iPhone, iPad czy Apple Watch. Ta usługa jest widoczna na stronie sklepu tylko na urządzeniach Apple i w najnowszej wersji przeglądarki Safari
  • Płatności ratalne w Alior Bank. Dzięki nim można rozłożyć zapłatę za zakupy na wygodne raty. Wartość zamówienia powinna wynieść w przedziale od 100 zł do 7750 zł. Mięsięczny koszt pożyczki w Alior Bank to 1%. Decyzja o przyznaniu finansowania jest wydawana do 15 minut
  • Raty online mBank - możliwość rozłożenia na raty zapłaty za zakupy w wysokości od 300 zł do 20000 zł. Decyzja banku o przyznaniu finansowania następuje nawet w 15 minut od momentu wysłania wniosku
  • BlueMedia (przelew natychmiastowy/BLIK) – system szybkich płatności internetowych, który umożliwia natychmiastowe dokonanie wpłaty za pośrednictwem rachunku bankowego:

Metody płatności w Labwell

Warto pamiętać, że zamówienia nieopłacone do 48h są automatycznie anulowane i może się zdarzyć, że nie będzie możliwości ich ponownego skompletowania.

Na jakich zasadach mogę zwrócić produkt?

Produkt możesz zwrócić na zasadach zawartych w regulaminie sklepu. Produkty możesz zwrócić w ciągu 14 dni od momentu otrzymania towaru, bez konieczności podania przyczyny. W celu zwrotu przesyłki, wypełnij formularz dołączony do zamówienia oraz odeślij go razem ze zwracanymi przedmiotami. Produkty nie powinny nosić żadnych śladów użytkowania oraz posiadać wszystkie fabryczne metki i oznaczenia. Środki za zamówienie zwrócimy Ci tą samą formą płatności, jaką została dokonana wpłata.

Czy mogę wymienić zakupiony produkt na taki sam tylko w innym kolorze?

Produkt niespełniający Twoich oczekiwań możesz zwrócić do 14 dni. W przypadku chęci otrzymania produktu w innym kolorze, konieczne będzie złożenie nowego zamówienia.

Jak mogę anulować zamówienie?

Aby anulować zamówienie napisz do nas na adres e-mailowy: shop@labwell.pl podając swój numer zamówienia lub za pomocą formularza kontaktowego. Zamówienie można anulować tylko, kiedy jego status jest "w trakcie realizacji".

Czy po złożeniu zamówienia mogę dokonać zmian?

Po złożeniu zamówienia do 2h możesz napisać na adres e-mailowy: shop@labwell.pl, jeśli nie zostało ono jeszcze zrealizowane, to naniesiemy oczekiwane przez Ciebie zmiany. Po tym czasie dokonywanie zmian nie będzie możliwe.

Co się dzieje w przypadku, gdy kurier nie zastanie nikogo pod wskazanym adresem?

Kurier podejmuje dwie próby doręczenia przesyłki pod wskazany przez Ciebie w zamówieniu adres. W sytuacji, gdy kurier nie zastanie nikogo pod wskazanym adresem podejmie kolejną próbę doręczenia w ciągu następnych 2 dni roboczych. Następnie paczka zostanie zwrócona do naszego sklepu.

Czy zapisanie się do newslettera oznacza założenie konta?

Zapisanie się do newslettera nie oznacza założenia konta. To są dwie zupełnie inne kwestie. Po zapisaniu się do newslettera otrzymujesz dostęp do nowości, porad o zdrowym śnie i urządzaniu sypialni, a także specjalnych promocji dostępnych w naszym sklepie www.labwell.pl.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl