Zwroty i reklamacje

Zwrot towaru


Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres (znajduje się we wzorze formularza poniżej) wraz ze zwracanym produktem/produktami i poinformuj nas o tym pisząc na adres e-mail: shop@labwell.pl .

Wzór formularza odstąpienia od umowy

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria.

W celu zachowania terminu odstąpienia od umowy, wystarczy, że w ciągu 14 dni od doręczenia Ci przesyłki wyślesz nam informację dotyczącą chęci dokonania zwrotu. Po 14 dniach prawo do odstąpienia od umowy wygasa.
W przypadku odstąpienia od umowy zwracamy Ci wszystkie otrzymane od Ciebie płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy do Ciebie w ciągu 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Twojej decyzji o odstąpieniu od umowy.
Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Ciebie użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodzisz się na inne rozwiązanie. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy.     

Wyślij zwracane produkty na adres:

Joanna Abramowska, Labwell

Korytniki 63B

37-741 Krasiczyn

Pamiętaj! Odpowiadasz tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

Reklamacja

Dbamy o Ciebie i Twoje prawa, w tym także o prawo do złożenia reklamacji. Poniżej znajdziesz szczegółowe informacje dotyczące naszej odpowiedzialności z tytułu wady sprzedanego przez nas produktu oraz Twoich uprawnień związanych z reklamacją na podstawie ustawowej – z tytułu rękojmi.

Przed zgłoszeniem reklamacji oceń stan produktu i upewnij się, że wady nie wynikają z niewłaściwego użytkowania lub pielęgnacji.

Chcielibyśmy uwzględnić wszystkie reklamacje, jednak w niektórych przypadkach nie możemy tego zrobić. Musimy mieć realne przesłanki świadczące o nieprawidłowościach wynikających z winy producenta.

Aby dokonać reklamacji, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres (znajduje się we wzorze formularza poniżej) wraz ze zwracanym produktem/produktami i poinformuj nas o tym pisząc na adres e-mail: shop@labwell.pl .

Instrukcja:

  1. Przygotuj produkty,
  2. Przygotuj kartę gwarancyjną, jeśli była wydana wraz z zakupionym produktem,
  3. Wydrukuj i wypełnij formularz reklamacji (do pobrania poniżej),
  4. Umieść w kartonie przeznaczonym do wysyłki: formularz, kartę gwarancyjną (jeśli dotyczy) oraz produkty,
  5. Karton (nad etykietą adresową) podpisz “REKLAMACJA”,
  6. Dobrze go zaklej i zaadresuj przesyłkę na adres wskazany w formularzu poniżej.
  7. Wybierz sposób dostawy.
  8. Poinformuj nas o składanej reklamacji pisząc na adres e-mail: shop@labwell.pl

Wzór formularza reklamacji

Podaj w opisie reklamacji:

  • informacje i okoliczności dotyczące przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady
  • żądanie sposobu doprowadzenia produktu do zgodności z umową sprzedaży lub oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy sprzedaży
  • swoje dane kontaktowe - ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie Twojej reklamacji

Pamiętaj, że wymogi podane powyżej mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.

Reklamując produkt możesz skorzystać z jednego z rodzajów uprawnień:

1. Obniżenie ceny/zwrot pieniędzy

Kiedy produkt reklamacyjny posiada wadę, możesz złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny lub odstąpieniu od umowy, chyba, że niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Ciebie wymienimy wadliwy produkt na wolny od wad albo usuniemy daną wadę. Pamiętaj, że ograniczenie to nie ma zastosowania, jeśli produkt był już przez nas wymieniony lub naprawiany albo jeśli nie uczyniliśmy zadość obowiązkowi wymiany produktu na wolny od wad lub usunięcia wady. Ważne! Nie możesz odstąpić od umowy, jeśli wada jest  nieistotna.

2. Naprawa/Wymiana

Jeśli sprzedany produkt ma wadę, możesz żądać wymiany produktu na wolny od wad albo usunięcia wady. Możemy jednak odmówić zadośćuczynienia Twojemu żądaniu, jeśli doprowadzenie do zgodności z umową produktu wadliwego w sposób wybrany przez Ciebie jest niemożliwe albo w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z umową wymagałoby nadmiernych kosztów.


Ustosunkujemy się do Twojej reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Pamiętaj! Brak ustosunkowania się w powyższym terminie w przypadku żądania naprawy, wymiany lub obniżenia ceny oznacza, że uznaliśmy reklamację za uzasadnioną.


do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl